ac panel metr, kam na nej ?

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Čtvrtek Červenec 14 16:12:01 CEST 2011

Dobry den.
Nasel jsem si v TME panel metr, ktery mi vyhovuje jak funkci, tak cenou
http://www.tme.eu/html/CZ/panelove-meridlo-72x36-300-v10-a-acdc/ramka_79
24_CZ_pelny.html .
Maji ho i skladem, ale na stranjach vyrobce uz neni a po webu jsou dost
casto odkazy, "vyrazeno z nabidky" atd.
Ja bych ale potreboval nejakou, alespon malou perspektivu opakovaneho
nakupu.
Hledal jsem i jinde, ale bud je to veliky, tedy ma to jeste nejaky
nejaky dalsi tlacitka ze predu atd. nebo ne zrovna jednodusse dostupny.
Myslel jsem, ze treba objevim neco s 2x8-16 radkovym lcd, treba jako
stavebnici, ale nic.
Nemate nekdo tip kde pohledat.
Jeste to shrnu :
- panel provedeni (cim mensi tim lepe)
- muze byt true rms
- potrebuji sit napeti a proud(do 3A staci)
- napajeni externi/nizke(5-12V), tedy ne z merene site
- ten modulek i mel data_ out na 232, ale neni to podminka ....
- cena 1500kc strop ...
tomik.