Re: Celkem OT - Jak poznat kódování textu?

Tomáš Hamouz hamouz na alsoft.cz
Čtvrtek Červenec 14 13:07:51 CEST 2011

Já měl na mysli chybu u poskytovatele dat:

>pracujeme na automatizovaném zpracování faktur, které nám dodavatel
>poskytuje v csv.
>Bohužel se nám ale nepodařilo přijít na to, v jakém kódování soubor je.

Pravděpodobně ta data nějak exportuje (.csv je exportní formát, ne
nativní) a dochází k níže uvedenému jevu.

Pro autora původního dotazu: obrátil bych se na poskytovatele s přímou
otázkou, v jakém je to kódování. Nejépe je to mít podchycené i ve
smlouvě o zpracování dat.

Tomáš