Program na porovnání textu ze schránky

Pavel_t pavel_t na centrum.cz
Čtvrtek Červenec 14 11:47:39 CEST 2011

Zdravim,

na toto jsem pred casem pouzil program Beyond Compare verze 3.
Nepamatuji si to presne ale tusim, ze vyberete text compare a otevrou se
Vam 2 prazdna okna do kterych texty nakopirujete z clipboardu.
Pochopitelne lze text editovat a nasledne ulozit.

Neni zadarmo (tusim 50$) ale pokud je to jednorazovka, bude stacit trial
verze.  Ja si ho oblibil kvuli porovnavani zdrojaku jako zdrojaku daneho
jazyka (v men pripade C, kolega Pascal z Delphi) a ne obecneho textu.
Takze mate jinak zvyraznene napriklad rozdilne komentare a jinak program.

Pavel

P.S. jeden nejmenovany zdejsi kolega muze mit radost, nebot  je i verze
pro Linux...