Re: operacni systemy (bylo: Re: Celkem OT - Jak poznat kódování textu?)

Ondřej Janovský ondrej.janovsky na alarex.cz
Čtvrtek Červenec 14 11:22:43 CEST 2011

K tomu Mini2440, funkční distribuci přeložíte podle článků
http://quattro.haje.cz/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=18&Itemid=29
<http://quattro.haje.cz/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=18&Itemid=29>
.

Ale proč to jde přeložit a jak, to si budete muset postupně dohledat na
netu a máte pravdu, dokumentované je to mizerně. V podstatě vás čeká
skládání střípků informací.Já se potýkal s ovladači pro wifi VT6656 co k
tomu prodávají, nakonec to šlo.

Oja