RE: operacni systemy (bylo: Re: Celkem OT - Jak poznat kódování textu?)

Michal Grunt michal.grunt na vynet.cz
Čtvrtek Červenec 14 11:17:30 CEST 2011

Autorun mam zakazany :-) Jasne stat se muze všechno, ale riziko je minimalni. Napr. na pocitacich na který pracuji jsem nemel vir ani nepamatuju (dle antiviraku a chovani PC). Hodne prave zalezi (jak pisete) jak se bude clovek k pocitaci chovat.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Krafcik
Sent: Thursday, July 14, 2011 11:02 AM
To: HW-news
Subject: Re: operacni systemy (bylo: Re: Celkem OT - Jak poznat kódování textu?)

to, že počítač nepřipojený k internetu nechytne viry, je ničím nepodložená legenda. V práci máme haldu lidí, kteří fotí, kudy chodí a nosí nám do práce viry na flashkách a kartách a jeden expert k nám dorazil s virem na DVD RAM. Takže váš počítač je bezpečný do té doby, než kamarádka ženy (nebo kamarádi dětí) dorazí s foťákem/mobilem plným fotek, se kterými se budou chtít pochlubit. Takže si zakažte autorun, ať je vaše tvrzení aspoň mírně pravdivé. ;-)

Pavel Krafčík