SAT dekodovaci karta Irdeto

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Červenec 13 21:23:18 CEST 2011

Bingo!  Konecne nekdo , kdo cely ten cirkus pochopil! Ono je pomerne (
financne) narocne menit katy u teba 1000000 uzivatelu, kdyz vlastni
karta stoji dejme tomu 200 kc + distribuce...
Tak nenapadne "podstrkuji" ruzne clanky o vymenach, "dotuji" to
programovou nabidkou v cene karty vymena ( 500 kc) atd....
Jasne pocitaji s tim, ze si ji spousta lidi vymeni a zbytek holt
"zadotuji"  jako to ostatne udelali vsichni provideri -nemohou nikoho k
vymene nutit.
Ano podpora CW konci, ale nekonci system.... U W98 take podpora uz neni
a ja ten system stale provozuji a spousta lidi tez....
Ja konkretne pockam, az mi "zdarma" kartu(y) vymeni.
Ano, jeden duvod k vymene je, a to u starsich karet, kde uzivatele jeste
nemaji aktivni Novu a  slovenske prg.
Doplaceni stoji cca 1000 kc, zde je lepsi udelat vymenu za ICE, pte
uzivatel ziska zdarma automaticky i tuto dnes jiz standardni neplacenou
nabidku.
JaKub