OT: na vikend elektro-ekologick? debata

Úterý Červenec 12 18:28:18 CEST 2011

no jestli baterku k fotovoltaice, tak perspektivní jsou prý ty průtokové
akumulátory
http://www.denikreferendum.cz/clanek/10074-je-realne-nahradit-jadernou-a-fosilni-energii-iii
Odkaz na ně je v posledním diskusním příspěvku pod článkem. Ostatně ta
diskuse pod článkem je zajímavější než celý článek.

Anděl