OT Prijem madarskej digitalnej TV

Ivan Kiss Ivan.Kiss na novohrad.sk
Pondělí Červenec 11 23:29:40 CEST 2011

Jano v Lucenci, alebo vo Vidinej? :-)
Tu su moje male skusenosti:
Lokalita: dom nedaleko letneho kina v parku. Je to trochu v jame,
podmienky hore vo Vidinej predpokladam lepsie
Dekoder: aj ja viem tak, ze madari maju MPEG4, ja mam novy TV Samsung,
ktory "vie vsetko", takze s vyberom set top boxu neporadim, mozem sa
zajtra opytat kolegov
Vysielace: pre nase programy je to Blatny vrch (Trebelovce) a Madarsky
je Karancs
http://quidovysielace.webnode.sk/news/od-22-04-2011-vysiela-novy-dvb-t-vysielac-karancs/
Azimut pre oba vysielace je temer rovnaky, problemom je rozdielna
polarizacia. Ja pouzivam cesku TVa antenu (sirokopasmove sito doplnene
pridavnymi direktormi) Antena ma horizontanlu polarizaciu kvoli
madarskemu vzdialenejsiemu vysielacu. Samozrejme na slabsom madarskom
signaly sa podiela aj smerovanie vysielacich anten do vnutra ich
krajiny, cize od nas. Signal SK vysielaca je dostatocny napriek
nespravnej polarizacii anteny.
Neviem nic povedat o prevadzke, lebo som to spojazdnil pre skusku DBV-T
HD programov. Chodilo to super. Kedze madarcinu u nas nikto neovlada,
tak to nepozerame. Teraz mam antenu provizorne polozenu na povale pod
betonovou skridlou. Pocas tohoto pisania na to cumim a HD madari chodia
s obcasnymi poruchami SD madari a nasi bezchybne. Predpokladam, ze
antena vonku by to vyriesila. Neviem ju tam teraz jednoducho znovu dat.
A este pripominam, ze som tu v jame.

Ja mam vo Vidinej mamu. Kupil som jej jednoduchy satelit a kartu CSlink
nech ma trochu sirsiu ponuku programov. Hlavne ide o ceske programy.
Madarske Cslink asi neponuka