Re: jaké AA aku ?

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Červenec 11 14:43:30 CEST 2011

 11.7.2011, 14:33:37

Ja mam canon A650, ten je na 4*AA, takze proudove zatizeni je asi
mensi nez u tech 2*AA. Pouzivam postarsi SANYO 2100mAh ktere jsem
dostal s fotakem (ne enelop) a druhou sadu nejake noname ktere byly
soucasti nabijecky. I kdyz jsem uz parkrat zazil, ze relativne cerstve
nabite akku dlouho nevydrzely, prisuzuji to spise spatnemu kontaktu,
nebot pri dalsim pouziti stejne sady se problem neobjevil.
Majitelum Canonu doporucuji ku pozornosti software CHDK, ktery mimo
mnoho jinych uzitecnych veci umi zobrazir na displei napeti akku v
jednotkach pana Volta, coz umoznuje sledovat stav podstatne lepe nez
nejake cervene obdelnicky.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz