jaké AA aku ?

peter tesar peter.tesar na centrum.sk
Pondělí Červenec 11 14:16:18 CEST 2011

Mam tiez Canon A720 a 2 roky v tom pouzivam GP Recyko, bez problemov.
Mal som pred nimi nahodne kupene NiMH Philips 2500mAh, ale tie po cca. 2
rokoch zacali trpiet silnym samovybijanim. Za sebou mali cca. 5-10 nabiti.
V podstate este sa mi nestali, ze by ten fotak mal s nejakymi NiMH alebo
NiCd rozneho druhu, veku a kapacity problemy (v nudzi kratkodobo som tam
skusil vselico).
PT.