OT Prijem madarskej digitalnej TV

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Pondělí Červenec 11 10:46:36 CEST 2011

Kupte set top box co ma mpeg4, pak asi bude mit i mpeg2 pro slovensko.
Pak kupte nejakou smerovou antenu a pripadne zesilovac (kanal vam
neporadim, bydlim jinde). Dal bych tam nejaky domovni zesilovac se
slucovacem pro 4-5 pasmo pro 2 anteny. Jednu natocite na madarsko a
druhou na slovensko.

Martin Hanek