Re: jaké AA aku ?

j s jarin.hw na gmail.com
Pondělí Červenec 11 10:04:17 CEST 2011

Asi pred styrmi rokmi som si kupil GP ReCyko - vlastne omylom, ked som
chcel v GM najlacnejsie clanky a predavac mi dal tieto. Ked som
prisiel domov a vybalil to, nechcelo sa mi trepat naspat do GM, tak
som si ich nechal.
Nabijam ich tou najdebilnejsou nabijackou co existuje - drziak na
baterie, jeden odpor, ampermeter a regulovatelny zdroj. Nabijaci prud
nastavujem okolo 250mA, nabijam... dlho, odhadom podla stupna vybitia,
8-14 hodin.
Pred asi polrokom som im zmeral kapacitu a malo to tusim okolo minus 5
az 10% od deklarovanej kapacity.
Clanky mozem mat vo vypnutom fotaku aj mesiac alebo dva a subjektivne
im to neuberie kapacity. Uz sa mi to parkrat podarilo, ale aktivne
tuto situaciu nevyvolavam.

Ine baterie by som si uz nekupil a inu nabijacku by som nepouzival.

J.S.