[OT:] Problem s kopirovanim souboru ve Win7

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Neděle Červenec 10 23:26:28 CEST 2011

Bohuzel, na obou stranach je aktivni Avast.

Jinak kdyz se pokusim iniciovat kopirovani ze strany WinXP, tedy otevru si
\\Win7\C$ , vyberu soubory a prekopiruju na lokal, tak to jede, ale zatez
site jsou s bidou 2% (mezi XP navzajem bezne pre 80%).

Ovsem ted jsem (v prubehu psani mailu, dle zminky o antiviru) na obou
stranach Avast deaktivoval a kopirovani se rozbehlo rychlosti k 90%. Tedy
jsem Avast opet aktivoval a kopiruje se stale stejne rychle.

Nemam rad problemy, ktere se vyresi samy, nikdy netusim, kdy se vrati.
Zkusim par restartu na obou stranach a uvidime.

Kazdopadne diky, vypada to, ze na antivir to "nejak" reaguje, budu patrat
dal.

Pavel Kutina