a zase to DCFko

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Červenec 10 21:39:58 CEST 2011

 10.7.2011, 21:34:04

Asi by bylo potreba, jit na to trochu z druhe strany. Nejdriv vycuchat
jake IC se dneska pro tuto srandu vyrabi, pak zjistit jestli jsou
rozumne koupit (Farnell, RS, TME ..). A teprve po splneni teto
podminky, spekulovat nad zapojenim. Nebo to postavit z diskretnich
souc. ale to nebylo v dotazu a by to nebylo to upne nejjednodusi.
Nicmene, pres DCF je tu kolega Andel, tak bych pockal, co k tomu rekne
on.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz