Vysvetli mi nekdo schematicke zancky a co se pod nimi skryva?

jar.mez na centrum.cz jar.mez na centrum.cz
Sobota Červenec 9 14:33:35 CEST 2011

Ona to je schematicka znacka a skryvat se pod tim muze klidne cela hrst soucastek.
A urcite skryva, preskrtnute kolecko se pouzivalo jako znacka pro prvek v kerem se neco ladi sroubovakem, tedy s potenciometrem nebo
ladenou civkou ci C.
Podobne u zesilovace, buffer (napetovy sledovac) zpetnou vazbu ma a presto se ve schematu nekresli.
Takto nakreslene OZ s zemi z boku a R mezi vstupy, vidavam ve schematech na konci vedeni s definovanou impedanci (koax),
"zesilovac" je pak pripojen mezi stred koaxu a jeho stineni, zesilovac pak prevadi signal mezi stredem koaxu a jeho stinenim na single end signal mezi zemi zesilovace a stredem koaxu. Podle meho jde presne o tento pripad.
J.

J.