Vysilacky SENCOR SMR 600 TWIN

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pátek Červenec 8 23:59:40 CEST 2011

Ja bohuzel nevim, mam "sadu" ktera ma vice koncovek a vlastni USB
koncovka je zalita v plastu - nejde rozebrat :-(
Ale vzhledem k tomu, ze s tim jde programovat KG-UVD1P ( obecne koncovka
kenwood) a kolega ma kabel pouze s touto koncovkou na COM a v nem je
MAX232 predpokladam, ze to nic slozitejsiho nebude.