Re: Trifazove asynchronni elektromotory - jmenovity a zaberovy proud.

Pátek Červenec 8 10:38:53 CEST 2011

Trochu to upresnim: Motor ovlada ventil, pri nouzovem provozu nelze
odpojit zatez. Tazateli jde patrne o to, ze (treba) motor reguluje odtok
z rybnika v zavislosti na vysce hladiny a kdyz vypadne napajeni, ventil
se musi zavrit aby se rybnik nevypustil - nebo zcela otevrit aby nepretekl
a jaky nouzovy zdroj si na to ma koupit, aby ho to moc nestalo.