OT:Boj s vetrnymi mlyny WAS: Oprava programátoru pračky

Snehulak snehulak na gmail.com
Pátek Červenec 8 09:10:42 CEST 2011

Dne 8.7.2011 7:38, Snehulak napsal(a):

> S vetrnymi mlyny bojovoval uz Don quichote :-D neboli inteligence
> znamena umet se prizpusobit aktualnim podminkam .

>Ano, spousta lidí se "přizpůsobila" fašistům, jiní komunistů, ti opravdu inteligentní velmi dobře oběma systémům a dnes jsme na ně hrdí jako úctyhodné syny našeho národa.

To je prece demagogie , jednak fasismus i komunismus jsou totalitni
rezimy , u demokracie je aspon jakasi sance ten system zmenit , navic
mam volbu se odstehovat do lesa a tam si sam varit , pestovat a vubec
starat se o sobe a system mit v pazi, a jestli to budu nutit nekomu
jinemu jsem opet fanatik . Ale pokud chci zit v teto spolecnosti tak
aspon trosku musim respektovat jeji system a snazit se jej zmenit
treba volbami nebo penezi nebo vysokym postavenim ve spolecnosti . Jak
se neprizpusobujete tedy Vy , zakryvate solarni panely vlastnim telem,
nebo bojujete s vetrniky mecem , nebo rozbijite usporky na potkani ?
:D

Kolik mate v rodine aut, cim perete , kolik mate elektroniky,
nakupujete v retezcich , tak potom jste pokrytec , prosim nebrat
osobne. Doufam, ze rozumite co tim chci rict.

>Tak to je hovadina až z toho kvetu. Vás asi rodiče neměli rádi, když se potřebujete pomstít další generaci!

Ja se nikomu nemstim , rodice me meli naopak moc radi , ale oni si
taky  nevybrali ziti 40 let v komunismu a presto se snazili aby jejich
deti byli pripravene co nejvic pro budoucnost a byly stastne v ramci
moznosti, a ta neni idealni ani ruzova, ale takova jaka je a z te
musime vychazet.

snehulak