Re: Oprava programátoru pračky

Tomáš Hamouz hamouz na alsoft.cz
Pátek Červenec 8 09:08:07 CEST 2011

Přesně takhle jsem si představoval příčinu závady.
Svorníky z drátu do kola je dobrý nápad, to zrealizuju.

I když pokud by se zbytek pračky ukázal v dobrém stavu, to bych klidně
1000Kč na nový programátor obětoval.

Vrhnu se na to až v pondělí, to budu doma celý týden sám a bude
konečně čas na řádnou údržbu domácnosti.

Tomáš