Re: Oprava programátoru pračky

Snehulak snehulak na gmail.com
Pátek Červenec 8 07:38:27 CEST 2011

S vetrnymi mlyny bojovoval uz Don quichote :-D neboli inteligence
znamena umet se prizpusobit aktualnim podminkam . Ja ty podminky
neurcuju, ale jsou nastaveny tak , ze se nekdy vyplati radsi nez neco
opravovat, travit ten cas vlastni praci a potom si koupit novy
vyrobek. Moje filozofie je taky jina , ale prizpusobuju se :) Navic
ten prispevek jsem pochopil tak, ze je to smejdska pracka , proto to
nema cenu resit.

Nasi potomci na tom budou uplne stejne jako jsme byli my, taky jsme si
nemohli vybrat do ceho se narodime .

snehulak