Vysvetli mi nekdo schematicke zancky a co se pod nimi skryva?

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Čtvrtek Červenec 7 22:14:40 CEST 2011

A ten spodni blok dvou smesovacu (modulatoru) a obdelniku -90° je QAM modulator. Zleva vstup nosne a zeshora dvou modulacnich signalu, doprava vystup.

V realnem zapojeni to muze byt ledacos, ale odhadoval bych to na vnitrnosti nejakeho specializovaneho integrovaneho obvodu nebo mnozinu vice integrovanych obvodu.

Jakub Serych