RE: Oprava programátoru pračky

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Čtvrtek Červenec 7 20:21:54 CEST 2011

Neni tomu tak. K tomu nasemu mame radu prislusenstvi a sehnat s takovym vybavenim za 1200 Kč nejde. Nejlevnejsi "nestouraci" reseni bylo koupit novy nejlevnejsi model podobneho Bosche a vzit si z nej jen motor, ale to vyslo na neco pod 4000 Kc. Takze tato varianta byla opravdu i cenove optimalni.

Jakub Serych