Oprava programátoru pračky

mcmlxxx mcmlxxx na hantec.cz
Čtvrtek Červenec 7 13:24:00 CEST 2011

omlouvám se, přehlédl jsem větu že odstřeďuje.
opište si z programátoru všechny údaje, většinou se používá jeden druh pro
mnoho typů praček a lze ho sehnat.
v programátoru bývá otvor (otvory) přelepené nálepkou proti vnikání
nečistot.
nálepku strhněte a pokuste se programátor "vyklepat" jestli z něj něco
vypadne (úlomek)
pokud ne, nebojte se nalejt do něj izopropyl a otáčet. Možná to pomůže.
Pak ho zase zalepte ( po vyschnutí).
jak radí pan Jirka, můžete si zkontrolovat i ty gufera, stav řemenu, a
oměřte si i ostatní díly, jako čerpadlo, oběhové čerpadlo (pokud tam je),
topnou spirálu a spínač dvířek.
Opište si i údaje z té řídící desky a dobře ji prohlédněte, jestli není
někde připálená. Deska se dá taky sehnat.