Re: Oprava programátoru pračky

Tomáš Hamouz hamouz na alsoft.cz
Čtvrtek Červenec 7 12:03:48 CEST 2011

Destička s elektronikou tam je, ani není nijak zabalená, jen
přichycená k boční stěně. Vyčistit atp. není problém, ale jak jsem
psal, odstřeďuje bez problémů, reguluje otáčky podle potenciometru na
panelu. Motor má od pohledu kartáčky, takže by to mohla být Vámi
uváděná varianta. Koneckonců měkký rozeběh i při praní tomu nasvědčuje.

Tomáš

m> na jedné straně hřídele motoru byl mělo být tacho , (takové malé dynamo)
m> vedou z něj dráty.
m> pračka si snímá otáčky a reguluje. Možná je vadné to tacho, chce to měřit.
m> Určitě v pračce někde není řídící blok? ( deska elektroniky zabalená v
m> igelitovým pytlíku proti průniku vody)
m> Taky mám pračku s mechanickým prg a řídící deska tam je.
m> Pořádně prohlídněte všechny fastony, jestli jsou čisté , neopálené
m> nezkorodované, zkontrolujte svorkovnice.
m> Pokud vypadá pračka vevnitř dobře, rozhodně se vám oprava vyplatí.

m> Dne Thu, 07 Jul 2011 11:43:52 +0200 Tomáš Hamouz <hamouz na alsoft.cz>