Vysílačky SENCOR SMR 600 TWIN

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Červenec 6 23:38:48 CEST 2011

Neni to mooc drahe? Za tu cenu uz je dneska pekny dualband. Pravda, neni
to "koser", ale 0,5W to umi  v LOW modu....
Jako bonus pasmo 170MHz   siroky prijimac 136-174, 400 - 470 MHz a VKV
FM prijimac...

A nebo tohle:
http://www.dealextreme.com/p/b-828-rechargeable-3w-400-470mhz-16-channel-walkie-talkies-with-led-flashlight-65186
Za tu cenu poridite 2 ks, PMR kanaly jde naprogramovat  vcetne subtonu,
vykonu atd...  odolne, blbovzdorne provedeni s peknou bondovkou,
nabijeckou....

JaKub