OT: ventil v tlakovém hrnci

Jozef Racek Jozef_Racek na tempest.sk
Středa Červenec 6 10:25:06 CEST 2011

Az take tesne to nie je.
Stare hrnce:
Standardny ventil je kus "zeleza" s kuzelom, ktory dosada na zvycajne
hlinikovu trubicku.
Bezpecnostny ventil je prekryty nejakou foliou/blanou, ktora sa pri
istom tlaku pretrhne - je to nevratny proces.

Novsie hrnce maju gumene tesnenie, ktore pritlaca pruzina. Podla polohy
regulatora je pruzina viac, ci menej stlacena a para ju musi "pretlacit"

Dodo