OT: Divoke chovani MySQL

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Úterý Červenec 5 12:20:47 CEST 2011

tak jsem to prave vzdal....

ciste vytvorena struktura nove tabulky...
prelita data sekvenci "insert into select" ze stojici zalozni tabulky

provedeny veskere kontroly integrity
15 minut chodu kdyz vse ok a uz zase mysql se tavi na 100% CPU

jen perlicka...nevim jak je to mozne, ale fyzicka velikost stejnych
tabulek (poctem vet a jejich obsahem) je ruzna ... v podstate nikdy to
nevyslo stejne!!! tohle fakt je na hlavu

--
S pozdravem
Radek Vicek