MECH Polyfúzní svařování plastů

Jiří Němeček jirry na centrum.cz
Pondělí Červenec 4 08:18:24 CEST 2011

Zdravím při pondělku,

nemáte někdo zkušenosti s levnými svářečkami na PPR trubky? Mám na mysli
třeba toto:

http://tr.aukro.cz/polyfuzni-svarecka-plastovych-trubek-2660w-mar-pol-i1692850259.html

Jde mi o přesnost nastavení teploty a potřebuju, aby spolehlivě vydržela
alespoň jeden RD. Koupě vyjde skoro stejně jako půjčení na týden.

Jo a ještě jednu věc. Celou instalaci hodlám dělat z trubek v tlakové
třídě PN 16. Tlak budu mít omezen redukčním ventilem na 3 bary, na TUV
předpokládám zvýšení ohřevem až na 6 barů, potom nastupuje pojišťovací
ventil boileru. Při těchto tlacích a teplotě do 70°C je udávána
životnost potrubí 50 let. Nicméně často jsem se setkal s tvrzením, že
pro teplou vodu se dává řada PN20 - myslím si, že PN16 by měla stačit.
Jde samozřejmě o to, že PN20 má silnější stěny a při stejném vnějším
průměru nižší průtok.

Díky, JN