Notebook Toshiba Tectra M7 - opravit?

Jan Martincek konfera na martincek.com
Pátek Červenec 1 17:02:59 CEST 2011

Zial predpokladam dva scenare

1. Pozrite ci zdroj nema pin ktory sme tu diskutovali
1.1 - Skuste start s bateriou a bez baterie.

2. Skontrolujte CMOS bateriu - vymazte bios a skuste boot
3. Pozrite kondenzatory na doske - ja som s tym mal tiez problem - avsak v
inom nb - dizajn zdrojov sa mi zda pre vsetky nb rovnake - kondenzator je
proste povestne k*rvitko ktore vydrzi 2roky a pol dna.

j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Jaroslav Kotlaba
Sent: Friday, July 01, 2011 4:46 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Notebook Toshiba Tectra M7 - opravit?

Syn si koupil do skoly -subj-, uz jej ma nejmene dva roky.
Pry v posledni dobe musi jet jen na sit, baterka asi konci.
Ted se vystehoval z koleje, doma zapnul NB, rozsvitila se
LEDka napajeni co normalne sviti zelene, tak ted blika zlute
a NB jinak nic nedela.
V servisu chteji menit MB, bratru za 15kKc.
To uz nechceme platit.
Je mozne, ze zavada muze byt treba nekde v napajecich
obvodech, napr.  vyschly kondenzator nebo tak neco co
by se dalo spravit levneji?

Sitovy zdroj jsem meril jen naprazdno, napeti se zda v poradku.