Auto baterie 110Ah?

Stoniš David, Ing. stonis na vuhz.cz
Pátek Červenec 1 14:27:26 CEST 2011

IMHO pokud tam budete davat nejaky dobijec, tak tu baterku stejne budete
muset odpojit a nejak na ni ten dobijec napojit.

David Stonis

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of ferman na centrum.cz
Sent: Friday, July 01, 2011 11:37 AM
To: HW-news
Subject: Re: Auto baterie 110Ah?

Presne vam nereknu, zmerim to az tam dnes vratim baterku, ale zcela jiste to
nejaky trvaly odber ma, ono se to sice tvari jako auto z 30 let, ale
motor je dnesni klasika s ridici jednotkou + auto ma alarm, ktery take neco
papa.
Baterku bych na zimu i odpojoval, ale jak jsem psal je to docela problem,
autem stojim pres zimu v rohu garaze (mysleno skutecne v rohu tak 5cm od
dvou zdi), na zaparkovani potrebuj motor a kdyz zaparkuji je baterka u zdi a
dostat se k ni by byl docela slusny artisticky vykon.
Asi na zimu vyresim nejaky 100mA dobijec.

K aktua