Auto baterie 110Ah?

Jiří Němeček jirry na centrum.cz
Pátek Červenec 1 12:43:28 CEST 2011

Už několikrát se mi podařilo docela slušně prodloužit život aku
nabíjením nesymetrickým proudem.

Nápad je tuším z Nabíječe a nabíjení (Andreáš, Ručka). Nabíječka samotná
je trapně jednoduchá - trafo, třeba 24V, jednocestné usměrnění, sériově
žárovka 12V H4, baterka. Paralelně k baterce je potom žárovka slabší,
třeba 21W. Pěkně to svítí a hřeje, normálně to nabíjí a můžu potvrdit,
že po nabití touto metodou baterka výrazně ožije, resp. ožije výrazně
víc, než po nabití "normální" nabíječkou.

Jak tu ale padlo, záleží na spoustě okolností.

JN