Auto baterie 110Ah?

ferman na centrum.cz ferman na centrum.cz
Pátek Červenec 1 11:46:41 CEST 2011

Kdyz jsem ted na internetu hledal nejake zarucene metody desulfatace nasel jsem i par skutecne hardcore nadsenců, kteri delali presne to co zde je popisovano, tedy urizli baterce viko nebo spodek a celou ji repasovali, bylo to na netu vcetne foto dokumentace, nicmene to nemohu najit.
Ferman