Ma jeste AMARO smysl?

Pavel_t pavel_t na centrum.cz
Pondělí Leden 31 22:15:54 CET 2011

> Aka je cielova skupina tohoto casopisu? Su to deti co sa ucia
> elektroniku? Radioamateri? Vseobecna verejnost?
> Len tak pre moju zvedavost - ake konstrukcie by tam mali byt aby bol
> casopis zaujimavy pre osadenstvo konferencie?

No to je prave to co nevim. Od te doby co vyvoji uz jen sefuji tak me
takove to domaci bastleni a programovani FW opet vice bavi a dokonce
jsem dodelal jednoho kostlivce. Ale vzdy jde o nejaky bastl, kterym neco
zkousim nebo upravuji jiz neco hotoveho. Nejak nemam napad na konstukci,
ktera by byla vseobecne uzitecna a inspirativni, proste prakticka jak
rika nazev casopisu. Nabijecka, hodiny, alarm, termostat apod na 1001.
zpusob asi neni to prave orechove. Jedine pokud bude pouzit nejaky
netypicky princip, zapojeni nebo zajimavy ale rozumne dostupny obvod.
Obcas pouziju nejaky zajimavy obvod takze by se dal rozumne popsat i
vcetne zkusenosti ale casto jde o hure dostupny obvod, ktery ja mam
odkoupen z firemnich zasob do kterych se dostal diky vetsimu
pozadovanemu mnozstvi. Navic zde muze byt trochu problem s firemnim
know-how.
Klidne bych neco po par letech zase publikoval. Neni problem kdyz neco
udelam tak dotahnout i dokumentaci, schemata a desku mam v elektronicke
podobe, fotak neni problem a screenshoty z osciloskopu pri trose snahy
muzu mit taky. Najit si cas nektery vecer na sepsani textu (a taky na
kontrolu komentaru v pripadnem FW) mohu a tak za nekolik malo veceru mam
clanek hotov. Ale proste mi chybi inspirace.

Pavel