datasheet - otazka

Ondrej leguanolog na seznam.cz
Pondělí Leden 31 20:00:00 CET 2011

DC Output Source or Sink Current - znamená, že každý pin může dodat až 50 mA
DC V  or Ground Current per Output Pin - znamená že napájení může
odebírat 50 mA na výstupní pin (kterých je 8 což dává dohromady 400 mA).
Neboli zcela logicky pokud se bude odebírat z 8 pinů po 50 mA tak
napájením poteče 400 mA. IMO to mají takhle obecně napsané, aby to
tabulku mohly kopírovat mezi jednotlivými DS z celé rodiny.

OH