GSM modul do auta

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Pondělí Leden 31 17:26:28 CET 2011

ja ten modul primo mam a seriak to opravdu funguje (zatim jsem zkosuel jen
AT prikazy pomoci terminalu)

Planu je pripojit jako GSM branu pro INELS (originalni GSM na seriaku u nich
stoji 9990kc)
navic je tam primo od Teca i knihovna na obsluhu GSM a na prvni pohled by
mela chodit, protoze pouziva opet klasicke AT prikazy :-)

Pavel

----- Original Message -----
From: "Tomáš Koželuh" <mr.death na ipq.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, January 31, 2011 4:30 PM
Subject: RE: GSM modul do auta

Na DX jsem se už díval, u většiny těch zařízení se ani v datasheetu
neobtěžují informovat o spotřebě. Každopádně díky za tip na tady toho Benqa.
V datasheetu je spotřeba a vychází velice slušně, ve standby 6mA/3mA, třeba
ten TC35 má okolo 80mA. A navíc by měl mít i RS232 (i když na tady té
destičce není zjevně nijak vyveden a kdo ví, jestli ho opravdu má). Cena víc
než příznivá, tohle za zkoušku opravdu stojí...