GSM modul do auta

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pondělí Leden 31 13:23:50 CET 2011

Ahoj, potřeboval bych poradit nějaký osazený GSM modul s co nejnižší
spotřebou. Bohužel třeba Siemens TC35 má celkem vysokou spotřebu a celkem
rychle by vyžvejkal baterku. Jednalo by se o ovládání nezávislého topení,
takže ten modul musí primárně běžet v nezapnutým autě. Za úvahu stojí i
nějaký mobil s tím, že by se v něm třeba jednou za rok měnila baterka, ale
mám obavy, aby přežil mrazy, kdy je to topení nejdůležitější.
Důležitá je i cena, pokud by se cena pohybovala okolo 4000 a víc, tak to už
si rovnou můžu koupit originál dálkový ovládání.
Na eBay jsem nějaký moduly našel, ale občas tam nejde pořádně najít spotřeba
a třeba tady už někdo něco podobnýho řešil a byl by mně schopen doporučit
konkrétní vyzkoušenou věc.
Předem díky za rady...

T.K.