MCUserver was: Re: Ma jeste AMARO smysl?

Kosta info na mcu.cz
Pondělí Leden 31 10:43:19 CET 2011

  Dne 31.1.2011 10:22, Martin Hanek napsal(a):
> Clanek a diskusi jsem si peclive precetl, ale abych pravdu rekl, mam
> obavy abyste s tim obcanskym sdruzenim nemeli vice prace jak s beznou
> cinnosti.
> Podle http://obcan.ecn.cz/index.shtml?w=u&x=132554
> je tam pripravny vybor, stanovy, registrace, registrace u FU, platce
> dane, vedeni ucetnictvi, danova priznani, clenske schuze atd.
>
> Ja vim ze by se asi dal pouzit uplne nejjednodussi zpusob, jen aby
> byla naplnena litera zakona, ale i tak. Tady fakt nejde delat neco
> jednoduse.
Inspirací byl zababov.cz a podle informaci je mnoho věcí možno podstatně
zjednodušit
- členské příspěvky jsou osvobozeny od daně, pokud není další příjem je
možné nevést účetnictví a nepodávat daňové přiznání
- členské schůze je možné realizovat virtuálně po netu
- přípravný výbor existuje, stanovy též, registrace je otázkou datové
schránky a jednoho podání

S pozdravem
Kosťa