Ma jeste AMARO smysl?

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Pondělí Leden 31 09:53:29 CET 2011

ale david, tomu ani sam neveris co si prave povedal :-)
Vydavat e-book, alebo obcasnik tak aby nevyslo len prve cislo je full
time job. Papier znesie vsetko a web este viacej, ale vsimni si ze
drviva vacsina vzniknutych blogov, obcasnikov, alebo stranok ostane v
stave prveho cisla, alebo polovice poloziek 'under construction' ktore
tam su uz roky :-)

b.