Přetočený obraz z webkamery v notebooku Asus

Miroslav Kalina miroslav.kalina na styrax.cz
Pondělí Leden 31 09:44:42 CET 2011

            Zdravím.

            Mám notebook Asus F3E s webkamerou ve víku a anarazil jsem na
zajímavý problém.

            Když spustím Skype a nechám si zobrazit obraz (video) v té
kamery, tak je přetočený vzhůru nohama a chová se to tak i v jiných
aplikacích.

            V popisu NB jsem nenašel žádnou horkou klávesu na přetočení
obrazu, ani podobnou možnost v properties kamery ve správci zařízení ani ve
Skypu.

            Myslel sjem si, že to třeba vyřeším stažením originálních
ovladačů od Asusu, ale nepomohlo ani to, instalace proběhla OK, ale obraz se
nezměnil, pořád je přetočený.

            Nevíte někdo, co s tím ?

            Předem díky za pomoc.

            M.Kalina