Problem s diskem

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pondělí Leden 31 06:21:36 CET 2011

Zdravim,
  nejakou CD distribuci Linuxu jste zkousel ? Nabizi velmi detailni hardwarovou
diagnostiku, pocinajic vypisy kernelu behem bootu, konce ruznymi moznostmi
nastavovani UDMA, 32bit I/O, PIO/DMA atd... Tohle by dle mne mel byt uplne
prvni pokus kazdeho, kdo pozoruje na svem stroji nejake hardwarove uchylky...
  Zdravi Pavel.