Ma jeste AMARO smysl?

Pondělí Leden 31 01:15:57 CET 2011

ale pánové,
omlouvám se, večer pokročil a už jsem něco vypil. Ale je to přesně
stejný problém, jako jsem psal s tím naším fonoklubem. Tam má každý
"morální povinnost" natočit aspoň 2 snímky do národní soutěže. Kdo je
nenatočí, nemá právo kibicovat. To amáro by mohlo být lepší a možná i
méně závislé na reklamě, kdyby pro něj měl kdo psát. Nejsem jejich
agent, jen jsem tam už pár článků napsal. Žádné hi-tech a pokud jsem
popisoval konstrukci s procesorem (čítač zavěšený na DCF), dal jsem tam
alespoň free verzi bez synchroonizace, s osciloskopem se to dalo podle
DCF doladit. Je i ke ztažení na mé stránce a myslím že spoustě lidí
tohle stačí. Vždycky jsem si myslel, že mi celý článek neotisknou a
zcenzurují, protože jsem se snažil vysvětlit základní principy a pak to
bylo dlouhé. Vždycky mi to vzali tak jak jsem to napsal. Takže je vás
tady dost co něco znáte, proč se do toho nepustit sami? Možnost tady je
... i když kibicovat umí každý a je to jednodušší.

Vláďa Anděl