Ma jeste AMARO smysl?

Pondělí Leden 31 01:15:46 CET 2011

A divite se, podivejte se kolem sebe, spolecnost ridi blbci a vyrabi z
ni sobe rovne.
Vidite to vsude kolem sebe, nejnoveji statni inherence do kominu.
Statu je do meho kominu s prominutim kulove, ale
kdyz uz se mi chce do kominu navazet ma vydat doporuceni ci narizeni,
ze komin je treba mit radne udrzovan, ale to ne
stat vymysli papir, ze musim mit papir a papir mi vyda jen a pouze komenik.
O novych autolekarnickach popirajici doporuceni WHO a odporujicich
zavaznym pravidlum EU pro resustitaci nemluve.
Okridlene , zasad strom, postav dum,.. asi znate, ale bohuzel v CR jiz
defakto legalne memate sanci postavit si dum vlastnima rukama.
V tom nasem absurdistanu je dokonce trestne kdyz vy jako pekar budete
zdarma pect chleba sousedu zedniku a ten vam na oplatku bude
pomahat stavet  zed. Jinak receno stat primo znemoznuje lidem neco delat.

Nekdo zde psal, ze deti jsou jine. Pravda jsou, minuly tyden sme cetl
studii podle ktere ma dnesni 12 lety mestsky clovek v porovnani
vrstevnikem z 80let znatelne horsi znalosti, vyrazne horsi pohybove
schopnosti, ale jde mu lepe psani SMS.

Martin

>Nejen že klesá počet radioamatérů. Jsem členem Českého fonoklubu a mám
na starosti i klubovou stránku http://fonoklub.wz.cz . Tenhle spolek se
zabývá amatérským záznamem zvuku. Největší rozkvět téhle činnosti byl v
60. a 70. letech. Pak přišlo video a i když se i fonoklub přeorientoval
na video, stejně zájem klesal. Po revoluci čím dál víc řešíme problém,
jestli se příští rok ještě sejdeme, jestli pro těch pár lidí ještě
dostaneme kulturák. Další problém - národní soutěž. Když je tam sice
dost snímků, ale od pár autorů, vypadá to blbě. Ale zatím se to ještě
dělá s velkou slávou v budějovickém rozhlasu ... zatím. Proč klubová
stránka zbyla na mě? Je to tam jak v klubu důchodců, šéfredaktor
klubového zpravodaje (který taky v tištěné formě mnoho let nevychází) je
rád že mi to napíše ve wordu a pošle. Je tam i pár mladých, ale ti zase
nemají čas - nechce se jim dělat nic co nemusí.
Nebo třeba něco úplně jiného. K vodě chodím už 20 let na nuda pláž. Dřív
se tam tábořilo, UNA (unie naturistů Čech a Moravy) tam dělala velkou
akci na 3 dny. Bylo tam asi 100 lidí. Teď se tam schází parta těch co
tam chodí od revoluce, jinak je to tam takové anonymní, nikdo se s nikým
nebaví. Aby někdo něco zorganizoval (třeba i dřív běžné grilování kuřat
nebo vaření guláše nad ohněm), nehrozí. Asi je jiná doba.

Anděl