Fwd: Re: Měnič 2 - 3,3V / 5V - 180mA

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Neděle Leden 30 23:47:35 CET 2011

Pardon, ted jsem na to koukal , byl to MAX 1674 ( ne 1974 )
a jinak zajimava stranka pro hledani menicu s MAX obvody je zde:
http://www.maxim-ic.com/cookbook/powersupply/

Co se tyce dostupnosti obvodu, asi to bude problem. Kolega pred casem
objednaval misto svabu nejake drivery pro svirilny s LED z DX.
Stalo to okolo 3 dolaru/kus obvody z toho vyndaval a daval do jinych
menicu ( bylo to 1,2/5V do nejakeho modulu)
Vyrobce z toho odbrousil napisy ale vim, ze to byl nejaky MAX v
sestivyvodovem pouzdre a umelo to az 500mA na vystupu.
JaKub