Re: Par mikrovlnnych dotazu

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Neděle Leden 30 22:03:17 CET 2011

No když se podívám třeba sem: http://www.mykos.cz/hubeni-cervotoc/ tak bych řekl, že s tím zas až takový problém není. Ono je to docela úzkopásmové (AM modulace frekvencí 100 Hz ze zdvojovače napětí), takže to zaruší tak max jeden kanál wifiny a v mém případě navíc maximálně na několik desítek sekund s několikerým opakováním po řádově 5 minutách.

Ono to vlastně souvisí se sousedním tématem o tom, kam dnešní mládež spěje: Když chci děti na kroužku něčím zaujmout, tak největší úspěch mají právě výboje, výbuchy a jiné další nebezpečné věci. No a když už jsem našel na chodníku fungující mikrovlnku... Samozřejmě bych to mohl koncipovat ve stylu Danyka, kdy se použije samotnej magnetron a bude zářit blíže nedefinovaným způsobem skoro na všechny strany. Osobně bych ale preferoval, když na tom bude alespoň trochu směrová anténa, mířící směrem od nás.

I tak se na to bude koukat z několika desítek metrů, i když dle informací zde
http://www.mykos.cz/bezpecnost-mikrovlny/
bychom mohli být i řádově blíž.

PH