programovatelny oscilator cez USB

om1ct ivan na vyzo.sk
Neděle Leden 30 21:22:04 CET 2011

Mozete napisat aky typ si570 mate ??? zaujima ma to druhe pismeno

a este aky mate nastaveny ten kmitocet ktory Vam nenabehne ?

ivan

Citát Juro <mail na onicom.sk>:

Pekný deň prajem

Ani ja moc nemecky neviem, no ak cez program raz nastavím kmitočet,
ostatne už po vypnutí a zapnutý programu kmitočet nastavený - ako že
si ho oscilátor pamätá. No samotný oscilátor už nenabehne. Iba ak ho
zapnem cez program. No nemci píšu že by oscilátor mal pracovať aj
samostatne, len ako ho štartovať automaticky ?