Ma jeste AMARO smysl?

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Neděle Leden 30 20:38:07 CET 2011

amaterske som uz dlhsie nevidel, ale co si pamatam vychadzali tam
pomerne jednoduche konstrukcie.
Aka je cielova skupina tohoto casopisu? Su to deti co sa ucia
elektroniku? Radioamateri? Vseobecna verejnost?
Len tak pre moju zvedavost - ake konstrukcie by tam mali byt aby bol
casopis zaujimavy pre osadenstvo konferencie?
b.