HP LJ 5N spini

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Neděle Leden 30 20:05:32 CET 2011

Původní zpráva ze dne 30.1.2011 od OK1UGA:

> Toner. Firma Xerox jistě nevyrábí tonery pro HP.

Ale ano, Xerox vyrábí kompatibilní tonery pro kdejakou jinou tiskárnu
včetně HP. Ale tyhle tonery stojí za prd, co si budeme povídat.

Také jsem je testoval pro svou HP Color LaserJet 4600dn, ale byly
ještě horší než originály od HP. Sypaly ještě dřív, z jednoho se mi
dokonce nepovedlo vůbec vyndat tu pásku. Kdyby někdo měl tuhle
tiskárnu, tak tu mám několik nedotištěných tonerů a také pytlík s tou
barvou, kterou jsem vysypal z nového toneru, včetně plného čipu.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601