Re[2]: OT na víkend: Boxcar 2D - genetika "automobilu"

Martin Locker locker na vosrk.cz
Neděle Leden 30 18:31:56 CET 2011

Cesta po restartu stejná není, ale někde za 400 se obvykle objeví
nezdolatelný kopec (tedy zatím jsme neměli dostatečnou trpělivost).
Měl bych dotaz k té hodnotě v závorce za score (co znamená)?

Jinak klici na to dnes odpoledne vydrželi koukat 2 hodiny (lepší než
televize).

Martin L.