OT na víkend: Boxcar 2D - genetika "automobilu"

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Neděle Leden 30 08:31:53 CET 2011

Zdravím

tento úkaz je možno vidět v jiných městech a je to hrozně jednoduché. Na
nasazené a utažené matice kola se nasadí ty plastové šipky a pak je na první
pohled vidět, zda se matice náhodou nepovolují.
Pokud ano, míří šipka jinam než k sousednímu šroubu.

Petr Zapadlo