Green laser z DX jak rozebrat?

oklovap na gmail.com oklovap na gmail.com
Neděle Leden 30 00:11:17 CET 2011

  Oni uz vedci vymysleli aj praskove farbenie non-conductive materialov
http://www.patentstorm.us/patents/6455110/description.html
http://www.wrightcoating.com/services/powder-coating-plastics/default.html
http://www.specialchem4coatings.com/channels/plastic.aspx?lr=google&gclid=CLmE69nE4KYCFdOMzAodkCir7Q
Ze to ide zlupnut znamena iba to, ze to nezreagovalo so spodnou vrstou.

mp